مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کن نظری که تشنه ام....

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷ ب.ظ

​فکر می کردم بعد از تولد دومی، فقط اولی ست که حسادت و احساسات منفی را تجربه می کند،فکر نمی کردم من هم درگیر این احساسات شوم اصلا... 

پیش بینی نمی کردم مرا پس بزند و بچسبد به مادرم و از او جدا نشود و مرا نخواهد... 

این ها را که می نویسم بغض دارم و اشک

از صبح سعی می کنم مثل همیشه با او بازی کنم، ارتباط بگیرم،اما نگاهش فرق کرده، غریبی می کند انگار... 

حالم بد است، برای حال دلم دعا کنید. 

به خودم می گویم هر دومان به زمان احتیاج داریم، بر می گردد دوباره و می چسبد به من... 

میدانم هم که اوضاع تغییر می کند و پذیرش در او ایجاد می شود به لطف خدا. 

اما الان دل وامانده ام شدیدا می خواهد مامانش باشد، همان مامان همیشگی که محکم "بغلم"  می کرد و می فهمیدم با دیدنم ذوق می زند.

رورهای پر بحرانی را می گذرانم

محتاج دعایم

نظرات (۵)

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
  • سلام بر مامان گل 

    مبارک باشه. پس من چرا اینقدر بی خبرم از همه جا؟ 

    شک نکن که اوضاع درست و بهتر میشه

    به نظرم با مامانتم حتما صحبت کن در این قضیه. ایشونم انگار یه کم باید نقش خودشو تغییر بده

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم
    اره الحمدلله الان اوضاع بهتر شده
    مامانم بنده ی خدا خیلی زحمت می کشن و خیلی کمک ان
    این کارها واکنش دفاعی پسرم بود به ورود برادرش انگار، الان خداروشکر بهتر شده

    مطمئن باش زمان که بگذره دوباره همه چی به روال قبل برمیگرده.❤️

    میدونی من با امیرعلی همذات پنداری میکنم...

    چون شبیه این حالتو تجربه کردم و دقیقا از مامانم دور شدم...

    البته من هشت 9 سالم بود

    ولی امیرعلی کوچولویه

    خودش هم طاقت دوری تو نداره... 

    بهش زمان بده... 

    نمیدونم چجوری ولی ب ی طریقی اگه بشه مطمئنش کنی جایگاه قبلی شو داره خیلی خوب میشه... 

    عزیییییزم

    میفهمم چقدر سخته

    این روزها موقتیه دخترم، مطمئن باش از این به بعد محکم تر و سفت تر بغلت میکنه❤

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">