مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ق.ظ
آدم باید همیشه حواسش به خودش باشد.
آن قدر درگیر یک نفر نشود که خودش را فراموش کند.
خود واقعی آدم که فراموش بشود چیز بدی است!
بعد که درگیری و تلاطم تمام شد و دلت هوس خودت را کرد می بینی که نیستی...
یا شاید هم هستی اما خودت نیستی
اینجاست که می گوید: گاهی دلم برای خودم تنگ می شود!
خودخواهی چیز خوبیست گاهی
این که یک نفر را آن قدر بزرگ نکنی که خودت را فراموش کنی...
شاید بشود گفت هرکه خود را فراموش کند خدا را....
باید مواظب خودت باشی...
اصلا آدم باید همیشه حواسش به خودش باشد....

نظرات (۴)

کاملا تایید و تصدیق میکنم چرا که در مرحله ی خود فراموشی وقتی به خود می آیی و تصمیم میگیری که به خودت برگردی دیگر خیلی چیزها مثل قبل نخواهد بود ... دیگر از چیزهایی که قبلا لذت میبردی لذت نمیبری و ادم هایی که ان زمان خواستی کنارشان بگذاری دیگر کنارت نیستند ‌اینجاست که نه راه پیش داری و نه راه پس و تو میمانی و کاش و کاش و کاش‌....
  • یک مسلمان
  • گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

    گاهی به عمق واژه ی " ما " فکر می کنم...
    البته در همان حین که درگیر یک نفر دیگر میشوی و مدام از خودت دورتر میشوی یک اضطرابی هست که آدم را راحت نمی گذارد! 

    خیلی سخت است که مواظب باشی که خودت باشی!
    پاسخ:
    به نظرم شاید همون ابتدا این اضطراب باشه اما بعدش کلا همون اضطراب هم از بین میره و آدم خودش رو فراموش میکنه...
  • مهبد یحیائی
  • اگر چه نزد شما تشنه ی سخن بودم

    کسی که حرف دلش را نگفت من بودم

    دلم برای خودم تنگ می شود آری:

    همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم


    #محمدعلی_بهمنی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">