مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

یک شروع جان دار!

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

همیشه شروع کردن لذت خاصی داشته برایم...

هر چند به پایان رساندن کاری و آن هم خوب به پایان رساندن،جان می دهد به آدم اما خب من شروع را دوست تر میدارم:)


گاهی هر چند وقت یک بار، انسان احساس می کند که چه قدر به  یک شروع نیاز دارد...

یک شروع سازنده و متحول کننده...

آن روزهایی که روزمرّگی تعریف زندگیت می شود و خسته ای از تکرار ها.

حالا اگر درست در همان روزها یک شروع جدید وارد زندگیت شود یا اینکه خودت یک شروع جدید بسازی،جان می گیری...حتی بیشتر از به انجام رساندن برخی کارها...

به این شروع ها میگویند "شروع جان دار" یا شاید هم "شروع جان بخش"،حتی می شود گفت یک "شروع جان افزا"!


امروز یکی از این شروع های بزرگ را شروع کردم:)

هم شنبه و شروع هفته و هم یک ماه جان بخش و یک شروع جان بخش تر!

خدایا شکرت!

حالا اینکه چطور می شود این انرژی اولیه را تا آخر شروع حفظ کرد،خودش داستان دارد...

التماس دعا:)



-عذرخواهم بابت تکرار پی در پی واژه ی جان بخش"شروع"؛)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۰۶
  • ۱۹۶۲ نمایش
  • مهرنویس

نظرات (۵)

درموردش حرف بزن باهام...شاید منم شروع کردم و پایان دادم به این روزها
پاسخ:
چشم
دلم یک شروع مستداااام میخواهد😢😢😢😢😢😢
پاسخ:
ان شاءالله
سلام😊
چ شروعی؟! توضیح میدی عایا؟!
پاسخ:
سلام عزیزم!دوشنبه صبح در موردش صحبت کردیم.
سلام
ممنون از پست.
راستش این شروع های جاندار اگه تا آخر جان آدم رو به لب نیارن میشه به عنوان یه خاطره خوب ثبتشون کرد.
من که خودم فعلا درگیر آخرین شروع جاندارم هستم و نیمه جانی بیش نیستم:/
پاسخ:
سلام!ممنون از توجهتون:)
بله...حق...
موفق و سلامت باشید روشنا جان:)
خیلی عالی
موفق باشید

شروع عالی مستدام...
پاسخ:
متشکرم،سلامت باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">