مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ما روان را بنگریم و حال را

جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

فکری شده و دچار تردید

نمی دانم باید چکار کنم 

برایش می نویسم فلان راهکار می تواند راهگشا باشد

بعد سوالی را می پرسم که احتمال می دهم تاکنون نپرسیده ام. 

برای کمک به خودم و خودش 

می پرسم:وقتی چنین حالی داری دوست داری چکار کنم؟ چه انتظاری داری؟

_می گوید:" من انتظار دارم خودت باشی

دست به خودت نزن

همینجور که هستی

تا همه چی واقعی و برآمده از دل باشه!"

گاهی آن قدر مجبوری نقاب بزنی، نقش بازی کنی و به قول او از سر تکلیف کارهایی را برای دیگران انجام دهی که این می شود جزو لاینفک شخصیتت... و فکر می کنی خیلی دلسوز و فداکار و به فکر هستی! خیلی معرفت داری و...

حالا اگر آن بقیه در چنین مواقعی مثل تو نباشند کلی دلت برای خودت و تنهاییت می سوزد و با خود فکر می کنی هیچ کس قدر محبت های من را نمی داند، هیچ کس وقتی که باید باشد نیس و...

هر چند من احوالات او و بهبود حالش برای مهم بود و هست 

هر چند از سر تکلف ننوشتم برایش

اما تلنگر خوبی بود 

و هرچندتر که بقیه مثل او پذیرای خودم نخواهند بود و لازم است گاهی از سرتکلف همدلی داشته باشم.

تلنگری بود برای دقیق شدن روی مدل همدلی هایم

و نیتی که از همدلی دارم.

باشد که به قول او صادق باشم

اول با خودم

بعد با بقیه

 

بعدا نوشت:

دوستان صمیمی زهرا! 

رفتارهایی که از نظرتان و برداشتتان متظاهرانه بوده و نه صادقانه، برای خوشحال کردنتان بوده، و نیتی دلی برای خوشحال کردن و عوض کردن حال شما

اصلا زین پس اینا هم کنکله😒

یه مدت کسی تحویلتون نگیره و هواتونو نداشته باشه تا قدر منو بدونید😏

حتی تویی که از حذف پیام ها بعد ارسالشون دلخوری

تو هم از انتقادت پشیمان خواهی شد😂

 

 

 

  • مهرنویس

درک و همدلی

رفیقم کجایی

نیت همدلی

نظرات (۶)

  • مامان دوقلوها
  • خداروشکر.

    آره میدونم ،فقط از این طرف نگاه کردم که نمیای خوبی ،اما اگه بیای هم شاید بهتری😅🤭.

    تا نتیجه گیری های بعدی😆 بدرود❤️

    پاسخ:
    😁😁😁
  • مامان دوقلوها
  • ان شاءالله حال دلت خوب باشه ،پس‌از این به بعد وقتی نمی نویسی احساس میکنم حالت خیلی خوبه که نیاز به نوشتن نداری.❤️

     

    آره اینقدر باید فهمیده باشم ازت دیگه عزیزم 🤭😅.

    پاسخ:
    خداروشکر خوبم❤️
    حالا هر وقت میام اینجا هم الزاما حالم بد نیست😅

  • مامان دوقلوها
  • سلام مجدد،تصحیح میکنم ،پست جدید نمیذارید؟ 

    به نظرم بزارید اشتباه اومد😅

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    راستش هر وقت اومدم اینجا دلم منو کشونده چیزی بنویسم، چند وقتیه دلم کاری باهام نداره انگار
    ممنون از محبت و دقتت😍😁
    از کجا میدونستی من رو املا خیلی حساسم؟ 😀
    بعضیا یاد بگیرن(اشاره غیرمستقیم به خانم ع. ا) 
  • مامان دوقلوها
  • سلام ،هنوز نمیخواین پست بزارید؟

    به هزار امید میام و خبری نیست از پست جدید
    پاسخ:
    قربونت بشم❤️

    از بس دارن یادمون میدن چجوری باید با هم دوست باشیم

    من دوست ندارم این مدل رو

    مثلا من آدم زنگ زدن نیستم این کار خیییلی برام سخته

    چرا باید خودم رو مجبور کنم به کاری که دوست ندارم چون ممکنه فلانی ناراحت بشه؟

    اون فلانی اگه من رو دوست داره باید بدونه کار با اجبار جذابیتی نداره

     

    چند شب پیش یه خانم مطلقه بهم میگفت هر سال شوهرم برام تولد می‌گرفت گفتم چه عالی گفت خب میدونست اگه نگیره بعدش دعوا راه میندازم

    من این جور محبت ها رو دوست ندارم

     

    تو هم اگه کسی رو دوست داشته باشی و برات مهم باشه به همون اندازه که تو قلبته تو عملت جاری میشه

     

    برای مثال اگه خدایی نکرده بفهمیم مادرمون تو بیمارستان سریع هر جور شده ماشین میگیریم میریم ببینیم چی شده

    حالا یه موقع بفهمیم خاله یا عمه مون یا زن دایی مون بیمارستانه ممکنه فقظ برا ملاقات بریم 

    اگه مثلا یه فامیل دور باشه شاید اصلا مه بریم نه زنگ بزنیم فقط اگه شنیدیم بگه عه بنده خدا . خداشفاش بده

     

    پس دستش نزن خودش جای خودش رو داره

     

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    درسته
    ولی من مدلم اینه همونطور که تو مدلت اونه😀
    و خیلی هم بهم گفتن تعارفی و رسمی و فلان، الان رقیق تر شده بعضی رفتارام ولی هنوز هست. 
    و دمت گرم
    طولانی ترین نظر وبلاگم از ابتدا تا اکنون....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">