مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کشتند مرا...

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

ما که رفتیم ولی خدا به داد دل معلمی برسد که قرار است سال بعد معلم این کلاس باشد 

36 نفر که فقط سه نفرشان حرف می فهمند

بقیه از نیمکت و تخته و سکوی کلاس اویزانند

صداهای وحشتناک و بلند، شوخی های زشت و زننده، کتک کاری و... 

من که امسال نتوانستم

خدا خودش هدایت کند این ها را

کشتند مرا... 

تمام روانم درد می کند 

 

#زنگ_اخر

#وسط_هفته

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۰۲/۰۳/۰۲
  • ۱۲۶ نمایش
  • مهرنویس

دوم4

معلم خسته

پسرای بد

نظرات (۶)

حسی که من ب کلاسم داشتم دقیقا 😂😂

البته ک خیلی ازونچه تحویل گرفتم بهتر دادمشون، ولی اینجوری بودم ک هرکی میگف سال دیگ باهاشون برو بالا تو دلم میگفتم مگه از جوونم سییر شدم؟

پاسخ:
خداقوت
واقعا منم هیچ وقت دلم نخواست با کلاسم برم بالا😂
  • مامان دوقلوها
  • خب خداروشکر عزیزم ، زمانی که باید جدی بگیریم‌لطفا بگو حتما😅.

    پاسخ:
    قربون محبتت❤️
    چشم😅

    امروز زنگ آخر ما هم بود برای ۷ تایی که آمده بودند بستنی خریدم بعد رفتم دفتر و به همکارم گفتم چقدر توی انباری مدرسه گریه میکردم بعضی روزها  و به قول تو چقدر احساس بی کفایتی ... آیا واقعا می‌شود اصلاح کرد بعضی چیز هارا ....

    پاسخ:
    چه خاطره خوبی ساختی براشون😍
    امروز30 نفر اومدن، گفتن شنبه هم میان🤦
    نه زمانمون کمه و تعدادشون زیاد و حمله فضای مجازی و رسانه ها و البته تاثیر دوچندان خانواده ها و محله ها و.... 
  • مامان دوقلوها
  • فقط میشه گفت خداقوت عزیزم ، و سال دیگه اون مدرسه نیستی؟

    پاسخ:
    ممنونم. اینو دقیقا بعد از اینکه زنگ اخر رو زدن نوشتم. شدیدا احساس بی کفایتی و خستگی و درماندگی می کردم.
    خواهرم میگه چرا اینقدر فاز وبلاگت غمگینه....حقیقتش اینه که وقتی حالم خوبه نمیام اینجا اغلب. اینجا گوشه دنج منه برای حرفایی که نمیتونم بشینم کنار تک تک اونایی که شنوان این موقع ها.... میام و میگم...پس نگرانم نباشین، خوب میشم بعدش. 
    سال دیگه مرخصی دارم

    😂😂😂 منم نظر گذاشتم

    پاسخ:
    شرمنده کردی 

    اخییی.... 

    بدیش اینه که میدونی هرچقدرم اینجا جون بکنی تهش به مدرسه های خیلی خوبم نمیتونی برسی!

    پاسخ:
    دیر اومدی نخوا زود برو😡
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">