مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

شما که به اینجا سر میزنید...

جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۰ ق.ظ

من بابت پست قبلی عمیقا پشیمونم،برای همین حذفش کردم

برداشت هایی شد که نباید،اینکه چند نفر باهم نظرات یکسانی داشتن نشون داد من خیلی بد مطلب رو رسوندم

من منظورم هیچکدوم از دوستانی نبود که میان اینجا و میخونن و اومدن دیدنم یا نیومدن

فقط قصدم چندتا توصیه دوستانه بود

باز هم اگر بد نوشتم و ناراحت شدید عذرخواهم

تکرار می کنم قصد کنایه زدن به هیچکدوم رو نداشتم و ندارم

خدا نیاره اون روزو اصلا🙃

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۷/۳۰
  • ۱۳۵ نمایش
  • مهرنویس

نظرات (۴)

این نظر سعید سجادی خیلی باحال بود🤣

پاسخ:
😂😂
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
  • چی بود پست قبلی؟🤔🤔🤔

    پاسخ:
    یه چند وقت بگذره دوباره میذارمش😅
    یه سری توصیه بود برای کسایی که میخوان برن دیدن زائو😁
    با توجه به داغ بودن قضیه برای من بد موقع گذاشتمو و سوء تفاهم ها پیش امد😑

    اتفاقا خوب بود چرا پاکش کردی؟ 

    باز من چندساعت نبودم چی شده

     

    معلوم بود شوخیه دیگه حرفامون

    کی بهت چی گفت مگه؟ 

    پاسخ:
    باز میذارم یه چند وقت دیگه😅
    خوب بود ولی زمان بدی گذاشتم، سوء تفاهم برای چندین نفر پیش اومد
    هر چی میگم بابا اونا که این رفتارا رو داشتن موقع دیدن من اصلا وبلاگمو ندارن و نمیان، من با اونا بودم قبول نمیکنن😑
    تو که خودت شاهدی، اصلا"اونایی" وجود نداره در واقع، کسی نیومد پیشم که😁

    ما که ندیدیم چی نوشتی

    اما دیه تکرار نشه😒

    پاسخ:
    🧐🧐🧐
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">