مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

من یک متظاهرم!

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ق.ظ


پر از خنده ام و انرژی...دلم می خواهد فریاد بزنم...بلند بلند بخندم....می بینمش...

حالش خوب نیست...حوصله ی من و انرژی ام را هم ندارد....اگر انگونه باشم که هستم فرار می کند....ناراحت تر می شود حتی‌...می شوم یکی مثل خودش...لبخند کمرنگ و جدی البته....

پر از دردم،پر از بغض،از آن حال هایی که وقتی دلت برای خودت می سوزد آن شکلی می شوی...پر از گریه اصلا...پر از توقع و انتظار.....پر از "حرف های نگفته"...می بینمش....

می فهمم تحمل من و حالاتم را ندارد...محل نمی دهد در این صورت....از "بی محلی" می ترسم.....هنوز نرسیده ام به او لبخند میزنم،با انرژی سمتش می روم...انگار نه انگار!

دردم از درون می کشد مرا....رهایم نمی کند.....دیوانگی ام را که می بیند ارام می شود....بعد از رفتن او اما من می مانم و احساسم....احساسی که زیر پای خودم لِه شده!


تظاهر می کنم!

به ان چه نیستم....

و ضربه می زنم

به آن چه هستم....

شاید در دلم اسمش را بگذارم فداکاری!اینکه بقیه چه گناهی دارند که جور احساست را بکشند حتی اگر مقصر باشند؟!

شاید هم از رها شدن و تنهایی می ترسم....

تظاهر می کنم!

جمع می شود دردها و عقده ها....و روزی "بوووووووممممم"

روزی که دیگر نتوانم تظاهر کنم!





پ.ن

متظاهر نباشید حتی اگر مجبورید....

مدیون خودتان و احساستان نشوید...

از من نصیحت...از شما....

هر طور صلاح است

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۳
  • ۵۲۸ نمایش
  • مهرنویس

احساسات

تظاهر

دروغگو

دلهره

متظاهر

نظرات (۳)

  • یک مسلمان
  • اومدم بگم متظاهر نباشید حتی در بدترین شرایط...دیدم خودتون نوشتید...


    خودتون باشید خیلی لذت بخش تره برای دیگران...
  • ام شهرآشوب
  • خب حالا اگه ما احساساتمونو بروز بدیم و حال یه عده ی دیگه رو هم بد کنیم، چه چیزی به دست میاریم؟ 
    جز این که حال خودمون بدتر میشه؟
    من به شخصه اگه تظاهر به شادی نکنم، از درون افسرده تر میشم. ولی اگه تظاهر کنم کم کم حال درونی خودمم خوب میشه. درواقع بخاطر دیگران نه، به خاطر خودم تظاهر میکنم
    پاسخ:
    در هر صورت تظاهر باعث سرکوب یکسری از احساسات میشه.شاید همون لحظه حالمون خوب بشه با تظاهر اما بلاخره یک روز این جلوگیری و سرکوب و وانمود کردنه انسان روخسته میکنه...البته بستگی به شخصیت و ویژگی های اختصاصی هر فرد داره.من تجربه ی خوبی از سرکوب احساسات و تظاهر کردن نداشتم.
    تظاهر خوب نیست.اون کارهم فداکاری نیست ظلمه به نظرم.بهتره حرفاتو بگی و بروز بدی خودتو حتی اگر دیده نشی
    پاسخ:
    صحیح....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">