مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

واویلای پیش از مرگ!

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۳:۴۷ ب.ظ

اگر آن دو سه تست ‌شک دار را در رشد و آن یکی را در عمومی و دیگری را در تربیتی میزدم الان خوشحال بودم.

5 تست ناقابل

چندماه قابل دار

گفته بود تو شک دارهایت را بزن، بد کردم... خیلی بد

  • مهرنویس

نظرات (۲)

زهرا هنوز کلید های سازمان سنجش نیومده بعضی وقت ها سوال های آسون جواب های دور از انتظار داره صبر کن خواهر😁

پاسخ:
الان بهترم زهرا،ممنون که از اولش تا الان همراهم بودی و هستی
هرچند دیشب خواب می دیدم دوباره کنکور برگزار کردن و من دیر رسیدم🥴

حرص نخور زهراجان... تو تلاش کردی ثمره تلاشتو میبینی... 

همون تلاشت قابل تحسینه 

پاسخ:
نمی تونم حرص نخورم
میدونی اگه سوالات خیلی سخت بودن میگفتم سوالات اشکال داشتن وو... 
اما وقتی به خودم برمی گرده اشتباهم حرصم میگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">