مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تلنگرسازنده

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ



چقدر سریع می گذرد و من هنوز چقدر خوش باورم...

انتظار دارم با گذشت زمان چیزی یاد بگیرم، اوضاع بهتر شود،شرایطش پیش آید،مشتاق تر شوم، بهتر شوم حتی...

اما دریغ از یک حرکت سازنده:(

میدانی حتی اگر شرایطش هم فراهم باشد، وقتی تو نخواهی نمی شود!!!

دلم برای مشغله ی آن روزها با تمام دردسرها و پرکاری هایش تنگ شده...

فعالیت، هدف می خواهد...

نکند هدف گم کرده باشم..

گاهی یک تلنگر، فقط یک تلنگر لازم است تا آدم از جایش بلند شود، خاک ایام را از روی خودش کنار بزند و شروع کند....

تا باد از این تلنگرها...

باید شروع کنم!!!








پ.ن:

 ایّها النّاس زمان میگذرد...


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • ۴۰۴ نمایش
  • مهرنویس

تلاش

تلنگر

زمان

فرصت

هدف

کار

نظرات (۴)

همیشه باید یه چیزی باشه که مطلوب مون نیست...
پاسخ:
سلام، خوش آمدید:)
نظرتون منو به فکر فرو برد....
یاد صحبتهای اقای پناهیان افتادم!
ممنونم از نظرتون
وااای من هم بی نهایت نیاز به شروع دارم .........
لطفا درخصوص پایبندی به شروع هاتونم مطلب بزارین من بااین خیلی مسیله دارم...
پاسخ:
ممنونم از یاداوریتون دوست خوبم...
پایبندی به شروع...
چشم..
شما دعا کنین پایبند باشیم:)
چ کاری رو شروع کردی عایا؟
عاقا چرا منو هم باخبر نمیکنی خب؟
پاسخ:
سلام بر خواهر گرامی!
همین برنامه داشتن برای درس خوندن،کتاب خوندن، تحقیق پیرامون مسائل شغل ایندم،کلا همین از سکون در امدن...
عزیزم اگر کار خاصی باشه حتما اول شما در جریان قرار خواهی گرفت:)
هر چند که همین شروع برای من خیلی خاصه:)
شروع که کردی هرچی پیش بیاد بردی چون از سکون در اومدی و این خودش یه قدم رو به جلو هست
پاسخ:
دقیقا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">