مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

همینجوری خوبی!

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

 

تمام که شد با همان ماژیک سبز فسفری و مداد گذاشتم زیر مبل سه نفره که دوباره از اول شروع کنم به خواندن. 

خیلی وقت پیش از پردیس کتاب سفارش داده بودم اما فرصت خواندنش نبود، حالا هم حداقل دوماهی هست که درگیرش هستم.

همانطور که از تصویر روی جلد مشخص است، کتاب در مورد"پذیرش خود"  هست.

با تمام کم و کاستی هایمان

با تمام استعداد ها و توانمندی ها و ناتوانی هایمان

پذیرش خودمان بدون سانسور

کتابی که کمک می کند نگاه کمالگرایانه و منفی در مورد *خود* را کنار بگذاریم و انچه که هستیم را با آغوش باز بپذیریم. 

با خودمان مهربان باشیم، شجاعت ابراز داشته باشیم و با دیگرانی که می دانیم مناسب معاشرت هستند، راحت ارتباط بگیریم، از آن ها کمک بخواهیم و خودمان هم یاری گرشان باشیم. 

یک کتاب کامل، کم حجم و لازم برای هر آدمی که به دنبال آرامش و رشد است. 

موقع خواندن هر کدام از بخش ها همانطور که یادداشت می نوشتم و خط می کشیدم دلم می خواست اینجا بیایم و شوق یادگیری نکته ی جدید را با شما سهیم شوم،اما می گفتم هر وقت تمام شد بعد... 

این شد که تا الان چیزی ننوشتم و خواندن و لذت بردن شد به عهده ی خودتان. 

پ. ن

احتمالا تا قبل از نیمه تیر مرور کرده باشم مطالب را ان شاءالله 

دوستانی که کتاب را می خواهند اعلام کنند😁

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۰۲/۰۳/۲۳
  • ۱۰۲ نمایش
  • مهرنویس

برنی براون

خود شفقتی

موهبت کامل نبودن

نظرات (۵)

من که میدونی کاملم😀 چرا کامل نبودن بخونم آخه😂😂😂

پاسخ:
حتی بنده حقیر هم مطالعه کردم فرزندم😎
فکر کن، من! 
دیگه از من کامل تر مگه سراغ داری؟ 😂


چی همه کتاب های خوب داری مت کل قفسه رو میخوام !!!🥲

پاسخ:
برای تو کلش
هر چندتا شو خواستی بگو بهت برسونم

سلام 

چه عجب یه پست گذاشتی😀

 

منم خیلی تعریف شنیدم ازش اگه تونستی یه نکاتی ازش بگو

 

 

کتاب رو میتونی پست کنی بیرجند

پاسخ:
سلام
اینقدر حرف دارم و پیش نویسه....
میگم ان شاءالله این دور که مرور کنم
نه بذار خودش بیاد، بدعادت میشه
تو نمیخوایش؟
 یکم بازارش گرم شه یه چیزی هم گیر من بیاد😁

خیلی تعریفش رو شنیدم.و تو لیستمه.

درمورد کمالگرایی یه کتاب از نشر شمعدونی خوندم ک خوب بود بنظرم.

اگ اشتباه نکنم اسمش خوب و بد کمالگرایی بود.

 

پاسخ:
اره واقعا خوبه این یکی 

من میخوام ولی تا وقتی بیام مشهد برام نگه میداری؟

شاید اخرای تابستون بتونم بیام 

پاسخ:
اره دیگه،اولین نفری که گفت تو بودی
مگه اینکه کسی تا قبل از اخرای تابستون بخوادش و پس بیاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">