مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

از شما به دور!

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶ ب.ظ

متن های طولانی رو نمیخونم یا اول و وسط و آخرش رو فقط

مدت هاست سراغ خوندن شعر نرفتم و حتی حوصله حافظ رو هم ندارم و اگر غزلی باز کنم دو بیت اول و اخر رو می خونم

کتاب هم به زور... 

به تنبلی روح دچار شدم

دچار نشید الهی! 

  • مهرنویس

نظرات (۲)

درست میشه... ب خودت زمان بده عزیزم... 

پاسخ:
اره ان شاءالله 
یه جوری ام که دوست دارم همه کار انجام بدم و از طرفی انرژیشو ندارم

ممکنه از تاثیرات موبایل باشه. ادم کم حوصله می‌شه

پاسخ:
اره،حتما تاثیر اونم هست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">