مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

راهشو پیدا کردم!

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۲۶ ب.ظ

هر زمان دنبال علایقم نرفتم، موفق تر بودم. 

هر وقت طبق شرایط و نه طبق علایق انتخاب کردم، انتخاب های بهتری داشتم،به جز انتخاب های مربوط به حوزه روابط خانوادگی و دوستانه. 

ازین به بعد برنامه همین است. 

با همین فرمان 

در حال برنامه ریزی برای کاری هستم که علاقه ای به ان ندارم اما شرایط ایجاب می کند، محتاجم به دعایتان. 

اگر این بار هم اوضاع خوبی رقم خورد اطلاع می دهم. منتها برنامه طولانی مدت است. 

توکلت علی الله. 

پیش به سوی دوست نداشتنی ها🤗

 

#شرایط_کدام_است؟ 

#شرایط_را_من_ایجاد_می کنم

#علاقه_ها_شرمنده ام

 

 

نظرات (۲)

خیلی عجیب بود🤔

پاسخ:
🤗🤗🤗
  • مامان دوقلوها
  • چه جالب ،موفق باشی عزیزم.

    پاسخ:
    قربانت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">