مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

.....ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد.....

مهرنویس

یاحق

خوش امدی،زکجا می رسی بیا بنشین
بیا که می دهمت بر دو دیده جا ،بنشین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نیازمندی ها

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰ ق.ظ

از خدا می خواهم به زودی زمینه اشنایی من با چند نفر را فراهم کند

چند نفری که انسان های جالبی باشند

از همان ها که دلت می خواهد ساعت ها وقت بگذرانی کنارشان... همان ها که عمرت در کنارشان دراز و پر برکت می شود... 

انسان های خودباور و آزاده ای که حرف های خوب بلدند

و مهم تر از همه کارهای خوب

کارهای خوبِ درست و حسابی 

چند نفری که الهام بخش باشند و با انگیزه و انگیزه دهنده

ادم هایی که نقطه عطف زندگی ام محسوب شوند و فصل جدیدی از زندگی ام رقم بخورد با حضورشان

​​​​​​ادم های جالب و دوست داشتنی و پرانرژی و هدفمندو.... 

 خداجان! 

میدانم شاید کنارم باشند این ادم ها

پس در این صورت چشمانم را باز کن

حجاب از دلم بردار

بگذار ببینم

بشناسم

و زندگی کنم کنارشان ان طور که باید. 

 

نظرات (۵)

چقدر خوشحالی که من دوستتم و از خصوصیاتم پست میذاری؟😎

پاسخ:
خیلی.... دوران دانشگاه در دسترس هم بودیم خوب بود❤️
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
  • اللهم ارزقنا

    رو هیکل ما هم حساب کن🤪🤣

    پاسخ:
    اختیار دارید
    شما و حاج خانوم نورالهدی دقیقا از همین ادمایی هستین که گفتم، خدا زیادتون کنه😘

    واقعا هممون یه جورایی بهش نیاز داریم، شاید هم به قولت داریم و نمی‌بینیم‌شون😒

  • یک مسلمان ...
  • چرا باید همچین آدمی باشه...؟

    پاسخ:
    تو پست دلیلشو گفتم
    من اشنایی با ادمای جدید برام هیجان انگیزه
    . ما طی روز با ادمای زیادی ارتباط میگیریم و ازشون تاثیر میگیریم، دعا کردم برای خودم خدا همچین ادمایی رو سر راهم قرار بده.. 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">